خرید و فروش پت - واگذاری حیوانات خانگی و سگ و گربه
خرید و فروش پت - واگذاری حیوانات خانگی و سگ و گربه

توضیحات آگهی

با درود
پارسیان کت  اولین مجموعه تخصصی، قدیمیترین (تاسیس درسال ۱۳۹۰) و بزرگترین مجموعه فروش گربه های اصیل و کمیاب در تهران /ایران میباشد.
سالن پرورش و نگهداری گربه ها سوله ای به مساحت ۳۵۰ متر مربع و ساخته شده با استانداردهای جهانی و به روز اروپایی و کمک گرفتن از دوستان با تجربه در این زمینه از جمله اقایان رحمانی ، درخشان و … دارای اتاق های بزرگ جداگانه برای هر مادر و بچه ها، به مساحت حدودا ۶ متر مربع برای هر اتاق، هواکشی جداگانه با سانتریفیوژهای پیشرفته، دستگاه تسویه هوا و اوزن ساز که باعث میشود همیشه هوای پاک و تازه برای گربه ها مهیا باشد.
نگهداری از گربه ها در محیطی شبیه سازی شده طبیعی بصورت جنگل مصنوعی و در ضمن خانگی و کاملا بهداشتی زیر نظر دامپزشک متخصص و کادری مجرب و آموزش دیده دارای گواهینامه WCF سازمان جهانی گربه ها از کشور آلمان انجام میشود.
این امر باعث میشود که بچه گربه ها از سلامت جسمی بالایی برخوردار باشند.
تمام مولدها در شرایط کاملا طبیعی زندگی قرار گرفته و بعد از مدت مشخصی تمام آنها عقیم شده و به خانواده های دارای صلاحیت واگذار میشوند.
تمام گربه های مولد مجموعه پارسیان کت /پدر و مادر بچه  گربه ها/وارداتی از ارمنستان و روسیه ، دارای شجره نامه و پاسپورت روسی هستند و انتخاب شده از زیباترین، کمیاب ترین و اصیل ترین گربه های جهان میباشند.
تغذیه
تغذیه گربه ها در مجموعه پارسیان کت با غذای طبیعی مثل مرغ و ماهی و گوشت آبپز و غذای خشک با ترکیبی از بهترین برندهای غذای گربه ، رفلکس ، هپی کت و رویال کنین همراه با طعم دهنده های کشور ترکیه و کنسروهای مخصوص و غذاهای خانگی مناسب برای گربه ها جهت خارج شدن از یکنواختی غذا و زیر نظر پزشک متخصص تغذیه حیوانات خانگی انجام میشود.
روند انتخاب و تحویل بچه گربه ها در مجموعه پارسیان کت
شما میتوانید با توجه به شرایط تضمینی سلامت و اصالت مجموعه پتریزو، با خیال آسوده گربه خانگیتان را از ما خریداری کنید، ما به شما مشاوره تخصصی برای بهترین انتخاب بچه گربه با شرایط زندگی شما، خلق و خو و شخصیت شما را میدهیم. (همه بچه گربه ها واکسینه شده و در سلامت کامل تحویل شما داده میشوند) بعد از انتخاب و خریداری بچه گربه مورد نظر، نحوه نگهداری و تغذیه گربه ها به شما کاملا آموزش داده میشود، سپس مهلت داده میشود برای سلامتی گربه خانگیتان آن را به دامپزشک برده و سلامتی آن را تایید کنید و در صورت مشکل در سلامتی آن را برگردانید.
نکته مهم
پس از تایید دامپزشک نیز تا ده روز گارانتی سلامت بی قید و شرط میشوند
امیدواریم که بتوانیم به بهترین شکل شما را همراهی و باعث شادی شما و زندگی شاد برای یک کوچولوی دوست داشتنی و یه فرشته گوگولی را فراهم کنیم و لحظه های زیبایی را برای شما رقم بزنیم.
با تشکر مجموعه پارسیان کت
فروشگاه و پت شاپ پارسیان کت با بیش از ۱۵ سال سابقه در پرورش و فروش بی واسطه و بی دخالت دلال و عرضه مستقیم انواع بچه گربه با قیمت ارزان به مشتری و دوست داران گربه ها
امکان بازدید حضوری از گربه ها و رویت مولدین گربه ها در محل فروشگاه گربه محیا می باشد.

نکات مهم قبل از واگذاری رایگان گربه و دریافت مجانی گربه
خواهشا گول پیج و سایت های تقلبی واگذاری رایگان گربه نژاد دار ، واگذاری مجانی گربه و واگذاری رایگان گربه بدلیل مهاجرت و غیره را نخورید همشون دام پهن کردن و می خواهن کلاهبرداری کنند از شما
پرورش گربه ها وارداتی هزینه داره و هیچکس رایگان نمی بخشه به شما به هیچ عنوان مبلغی بعنوان ودیعه یا رزرو و یا کرایه اژانس و یا عقیم سازی گربه پرداخت نکنید چون دیگه جوابگو نیستند.
هیمالین بلوپوینت | هیمالین چاکلت پوینت |هیمالین بلو پوینت |گربه نژاد بنگال |گربه چین چیلا گلد ny11و گربه اسکاتیش و بریتیش چین چیلا سیلور | گربه تبتی و گربه مین کن موجوده
مشاوره رایگان در خصوص قیمت فروش گربه / قیمت خرید گربه و نژاد شناسی گربه ها و رفتار شناسی گربه ها و روش نگهداری گربه ها
مرکز خرید گربه پارسیان کت عرضه مستقیم و بی واسطه انواع بچه گربه های خانگی با قیمت ارزان در تهران
هیچ‌زیر مجموعه ای بنام پت شاپ گلبا پت ، پت شاپ سایمون کت ، پت شاپ پتریزو ، پت شاپ کرمان پت ، پت شاپ هایپر کت ، پت شاپ هایپر میو ، پت شاپ‌راد پت ، پت شاپ لند ، پت شاپ ژیوان ، پت شاپ لوسی پت و لوسی کت ندارد و کاملا مستقل است .
توجه قبل از خرید گربه
فریب افراد کلاهبردار که از اسم پت شاپ پارسیان کت سو استفاده کرده و لوکیشن فیک میفرستند را نخورید و هرگز وجهی جهت بیعانه و یا ودیعه یا پس کرایه و یا پیش کرایه بابت واگذاری گربه و یا پیش خرید گربه و یا رزرو گربه پرداخت نفرمایید.
جهت اطلاع از قیمت گربه در سال ۱۴۰۲ و تفاوت نژاد گربه ها قبل از خرید حتما با پت شاپ پارسیان کت تماس بگیرید.
پت شاپ پارسیان کت ۰۹۱۲۲۰۸۴۱۰۴ در همه ساعت شبانه روز پاسخگو شما می باشد ادرس ما واقع در سعادت اباد ، بلوار فرحزادی ، نرسیده به میدان کتاب ، برج افق می باشد و هیچ شعبه دیگه ای نداریم

پر امتیازترین پت

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سایت فروش گربه|کانال خرید گربه |کانال فروش گربه|ادرس فروش گربه|ادرس خرید گربه|فروشگاه معتبر فروش گربه|واگذاری رایگان بچه گربه وارداتی درتهران|واگذاری مجانی گربه در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه لوازم حیوانات