خرید و فروش پت - واگذاری حیوانات خانگی و سگ و گربه
خرید و فروش پت - واگذاری حیوانات خانگی و سگ و گربه

تشخیص اصالت سگ ژرمن شپرد همراه با توضیحات کامل

1- تشخیص رنگ مو و پوست سگ ژرمن

ژرمن شپرد را به دلیل داشتن رنگ قهوه ای و سیاه تشخیص می دهند اما این نژاد می تواند رنگ های دیگری هم داشته باشد، در موارد بسیار نادری ژرمن ها در رنگ های قهوه ای تیره، سیاه، خاکستری و یا سفید (ژرمن سفید معمولا به نژاد دیگری به اسم American White Shepherd شناخته می شوند) نیز دیده می شوند. اما نکته مهم این است که ژرمن شپرد دو نوع پوشش بر روی پوست خود دارد. لازم است که شما ابتدا لایه های زیرین و نزدیک به پوست سگ را بررسی کنید ژرمن ها روی سطح پوست پوشش یک دست و کرک مانند(اما صاف) دارند.

در مورد مو های بلند سگ باید بگوییم که در خانواده شپرد ها مو های بلند و صاف دیده می شود و روش واضحی برای تشخیص اصالت ژرمن شپرد نیست.

 

2- وزن، فیزیک و جثه برای تشخیص خلوص ژرمن شپرد

ژرمن شپرد اصیل بسیار باهوش و فعال است. قد یک ژرمن شپرد بالغ بین 50 تا 65 سانتی متر است و وزن آن از 35 یا 36 کیلو گرم شروع می شود تا 40 کیلوگرم نیز می رسد.  استخوان سینه و دنده ژرمن رو به داخل و کوچک است بر خلاف نژاد های بول و یا برخی نژاد های تریر ، ماهیچه های شانه تا مچ پای سگ درشت ، پرمو و قدرتمند هستند. ژرمن بدن کشیده ای دارد و طول بدن آن به نسبت عرض آن زیاد است.

توله های ژرمن شپرد وزنی بین 3 تا 4 کیلو گرم داشته و تا 6 ماهگی رشد سریعی دارند و به 22 تا 26 کیلو گرم می رسند.

 

3- مشخصات گوش سگ ژرمن اصیل

4- ویژگی های دم سگ ژرمن شپرد اصیل

اصالت ژرمن شپرد از روی دم هم قابل تشخیص است. دم آنها بلند، پشمالو و تقریبا هلالی شکل است. این سگ می تواند دم خود را حرکت دهد به طوری که موقع استراحت آن را رو به پایین بیندازد. هنگامی که سگ هیجان زده می شود دم خود را رو به بالا می برد و یک انحنا ایجاد می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. 0910****9193 دی ۲۳, ۱۴۰۱ پاسخ

    اصالت رو میشه از قد وزن رنگ پوشش مو اندازه دم یا طول اون که به زمین برسه یا نه .مدل گوش ها .حالت گوش ها .طول پوزه .اندازه لب و لوچه .خصوصیات رفتاری .و نداشتن خال غلط به اصطلاح در سینه یا نوک انگشتان دو ست و پا

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه لوازم حیوانات